Tuesday, September 2, 2014

MEALSHAKE yang istimewa


Assalam semua. Semoga anda semua sihat dan ceria bersama orang yang tersayang. Saya nak kongsikan kepada anda produk istimewa ni. Kenapa istimewa??

Sebab ia lazat dan disukai kanak-kanak. Selain itu mampu memberi tenaga kepada kanak-kanak. Bukan kanak-kanak je. Orang dewasa pun boleh. Istimewa bukan??

MEALSHAKE DARI SHAKLEE..

Banyak yang istimewanya tentang produk ni. Saya sendiri beri untuk kesihatan yang istimewa untuk anak-anak saya.

Mari saya kupas satu persatu..


Kenapa istimewa MEALSHAKE ni???

1. Ia menyediakan hidangan lengkap dengan asid amino supaya mudah diserap oleh badan kita.

2. Diperbuat dari bahan-bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin ni mengandungi sumber protein yang mudah diserap oleh tubuh kita tak kira kanak-kanak sampai ke peringkat dewasa.

3. Bekalkan nutrisi lengkap - 24 jenis vitamin dan mineral.

4. Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh.

5. Membantu tumbesaran.

6. Anti oksida - melambatkan proses penuaan.

7. Mengembalikan seri wajah - membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kulit yang lebih cantik

8. Lazat. Yummy...


Sharing testimoni..

Saya nak share skit pengalaman saya sendiri gunakan MEALSHAKE ni. Saya start bekalkan MEALSHAKE ni pada anak-anak saya seminggu selepas puasa.

Memang nampak ketara perbezaan masa seminggu sebelum pengambilan dan semasa pengambilan.

Ameer Faris. Pemalu beserta aktif



Ni anak yang nombor dua. Dah 6 tahun. Masa bulan puasa aritu dia kata kat sekolah ramai kawan-kawan tak puasa. Nasib jenis tak merengek nak berbuka bila kawan-kawan tak puasa. Balik sekolah tu boleh lagi main bola dengan kawan-kawannya yang tak puasa.

Rahsianya saya beri MEALSHAKE campur dengan air coklat. Satu sudu setiap hari. Memang dia bertenaga sampai ke petang.

Petang pulak kena pergi sekolah agama. Tengah panas pulak tu. Alhamdulillah tahun ni cuma satu hari je dia tak dapat puasa. 

Itupun sebab dia tak bersahur. Penting sebenarnya bersahur tu untuk kita supaya kita dapat tenaga shingga ke petang.




Ameer Amzar

Nurfateen Syazwani

Anak perempuan saya ni pun saya bekalkan jugak MEALSHAKE. Satu sudu setiap kali sahur. Dia dapat puasa penuh tahun ni. 

Yang kecil skali saya beri setengah sudu je. Dia memang jenis susah nak makan. Bila beri MEALSHAKE selera makan pun nampak makin bertambah. 

Memang hebat penangan MEALSHAKE ni..


Kenapa ibu bapa perlu risau anak-anak tak berselera makan???

Kanak-kanak ni dalam proses perkembangan tubuh badan dan otak. Banyak keperluan tambahan yang diperlukan untuk proses tumbesaran mereka.

Bila mereka jadi choosy nak makan, dah tentu mereka akan kekurangan nutrien-nutrien penting yang diperlukan.

Apa kesan kepada kanak-kanak yang kurang nutrien??

1. Melambatkan kecerdasan otak.

2. Tumbesaran fizikal terbantut.

3. Mudah diserang penyakit.

Sebenarnya MEALSHAKE ni bukan sahaja baik untuk kanak-kanak ye. Orang dewasa pun boleh ambil. Jadi yang dewasa tu janganla takut-takut nak minum.

Khasiat tetap sama dan yang penting lazattt...

Cara nak bancuh MEALSHAKE..

Sangat-sangat senang. Bancuh 1 sudu bersama air susu@milo@horlicks@coklat. Pastikan air tu suam.

Klau air panas akan rosak protein dia ye. 

Klau budak kecil beri setengah sudu sudah mencukupi. 

Untuk anak2 saya satu bekas boleh tahan dalam 3 minggu.

Itu sebab anak saya 3 orang. Klau anak sorang@dua boleh tahan lama lagi. Berbaloi bukan??

Lebih-lebih berbaloi untuk bulan September 2014 kerana promosi yang diberikan.



Kepada pengguna tegar MEALSHAKE ni pasti tak akan ketinggalan buat stok kat umah sementara ada promosi. 

Kepada yang belum pernah mencuba, serius anda perlu cuba..
Dibekalkan dengan khasiat yang banyak dan sedap.

Memang istimewa bukan???

Kepada yang hendak menjana pendapatan 4 angka bersama Shaklee, sila pm@wsp@call saya ye. 

Insyaallah saya akan bantu anda cara pemakanan yang betul dan cara untuk menjana pendapatan.


Syima
SID : 1155593
0194620792

Jika anda rasa ilmu ini bermanfaat, sila share.















No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda di sini